LOGO
Logoer skal gerne gengive essensen af en virksomhed og være udgangspunktet for en designlinje. Nogle gange skal de designes fra bunden af, nogle gange gentænkes og andre gange blot fornyes lidt for at følge med tiden. Ens for alle er det at det kræver forudgående research og fornemmelse for virksomheden.
d
Søhulegaard
Microbryggeri, Bed & Breakfast og gårdbutik
Traffic Insight
Webstatistik
Bistro Nord
Restaurant
Næstveds Søjler
Historisk festival
Mooving
Stresscoaching, terapi og businessforløb
I
NaturligVis på Koloni
Københavns Lærerforenings Koloniers projekt, der har til formål er understøtte børn og unges naturvidenskabelige dannelse og nysgerrighed igennem praksisnære undersøgelser og oplevelser i naturen.
Grønnegades Kaserne Kulturcenter
Se case
Hansen & Ersbøll Agenda
Se case
Isfabrikken
Se case
I
Karstensen Fotografi
Erhvervsfotograf
Future Mind Consulting
Konsulentvirksomhed med erfaringbase i projektledelse og styring, implementering af ledelsessystemer samt IT-og softwareudviklingsdiscipliner.
Frandsen Consult
Se case